Izkoristite prednosti portala Moj A1

S portalom Moj A1 lahko kar od doma opravite vrsto stvari - od pregledovanja računov in nadzora porabe pa do spreminjanja svojih podatkov in vklapljanja dodatnih storitev!

Portal Moj račun ostaja dostopen na povezavi moj.amis.net in je na voljo vsem naročnikom A1, ki uporabljate stare Amis pakete, nespremenjene do 20. 4. 2017.

Z uporabo portala Moj A1 lahko pričnete takoj.

PRIJAVA
Še nimaš računa? Registriraj se.

Naložite mobilno aplikacijo Moj A1

Moj A1 je na voljo za pametne mobilne naprave z operacijskim sistemom Android in iOS.

Nova mobilna aplikacija Moj A1

Mobilna aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije o svojem naročniškem razmerju. Z aplikacijo lahko pregledujete svojo trenutno porabo, zamenjate mobilni ali fiksni paket, kupite različne mobilne in fiksne opcije, najdete najbližje prodajno mesto preko naprednega geo-iskalnika, za vse, ki hodite v tujino, pa lahko preverite cene za opravljanje storitev v tujini. Vpis v aplikacijo je možen samo z uporabniškim imenom in geslom. V primeru, da še nimate uporabniškega profila, se lahko enostavno registrirate v aplikaciji.

Hitre spremembe in opravila

  • zamenjava naročniškega paketa
  • spremembe osebnih podatkov
  • polniš predplačniške račune zase in za svoje bližnje
  • urejanje storitve MobiaTV
  • urejanje e-poštnih predalov

Plačevanje in arhiv računov

  • enostavno plačilo računov s kreditnimi karticami Visa, Mastercard ali preko spletnega bančništva NLB Klik
  • arhiv za 12 mesecev nazaj

Nadzor nad porabo

  • števec porabljenih minut, prenešenih podatkov ter poslanih SMS in MMS sporočil
  • pregled nad mobilnimi plačili
  • enostavna analiza porabe v tekočem in preteklih obdobjih
  • pregled mojih storitev v oblaku

Vklop in izklop dodatnih storitev

  • blokade (npr. za komercialna sporočila)
  • podatkovne opcije
  • storitve za tujino (npr.mednarodna sporočila)
  • TV programi in TV sheme
  • hitrost fiksnega interneta

Z uporabo portala Moj A1 lahko pričnete takoj.

PRIJAVA
Še nimaš računa? Registriraj se.

Pomoč pri uporabi portala Moj A1

Kaj storiti v primeru pozabljenega gesla?

Če ste pozabili uporabniško ime in geslo, si lahko pomagate na strani za pozabljeno geslo. Pred prvo uporabo portala Moj A1 se je potrebno registrirati.

Več Skrij

Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?

V kolikor imate še vedno težave s prijavo ali registracijo, se lahko za pomoč obrnete na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Več Skrij

Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo) uspešno aktiviral/-a oziroma vklopil/-a?

Ko bo zahteva za vklop nove storitve, kot je na primer opcija, uspešno zaključena, boste prejeli sporočilo SMS .

Več Skrij

Kako upravljam z dvema ali več naročniškimi razmerji?

Če imate pri A1 sklenjeno več kot eno naročniško razmerje, lahko vsa naročniška razmerja upravljate v okviru enega uporabniškega računa.

Več Skrij

Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo) uspešno aktiviral/-a oziroma vklopil/-a?

Ko bo zahteva za vklop nove storitve, kot je na primer opcija, uspešno zaključena, boste prejeli sporočilo SMS.

Več Skrij