Splošni pogoji za uporabo storitve polnjenja predplačniškega računa s plačilno kartico preko spletne strani A1.si
SPLOŠNI POGOJI ZA UPORABO STORITVE POLNJENJA PREDPLAČNIŠKEGA RAČUNA S PLAČILNO KARTICO PREKO SPLETNE STRANI A1.SI
Družba A1 Slovenija, telekomunikacijske storitve, d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: A1), je gospodarska družba, ki ponuja tudi storitev polnjenja Predplačniškega računa s plačilno kartico preko spletne strani A1.si, katere lastnik in upravljalec je A1.
Pogoje za uporabo storitev polnjenja Predplačniškega računa s plačilno kartico preko spletne strani A1.si določa A1 v predmetnih Splošnih pogojih, ki so neločljivi sestavni del A1 Posebnih pogojev za izvajanje A1 SIMPL storitev in Posebnih pogojev za uporabo spletne strani A1.si – vse v vsebini, kot to določajo Splošni pogoji za uporabo storitev polnjenja Predplačniškega računa s plačilno kartico preko spletne strani A1.si.
Vsebina A1 Splošnih pogojev za uporabo storitev polnjenja računa A1 SIMPL s plačilno kartico preko spletne strani A1.si je naslednja:
I. Opredelitve
a) Splošni pogoji: so predmetni splošni pogoji v skladu s katerimi A1 zagotavlja možnost polnjenja Predplačniškega računa s plačilno kartico preko spletne strani A1.si.
b) Posebni pogoji: so Posebni pogoji za izvajanje A1 SIMPL storitev, ki so dosegljivi na spletni strani A1.si.
c) Posebni pogoji za uporabo spletne strani: so Posebni pogoji za uporabo spletne strani A1.si, ki so dosegljivi na spletni strani A1.si.
d) Storitev: je A1 storitev, ki Uporabnikom omogoča brezgotovinsko polnjenje Predplačniškega računa preko spletne strani A1.si, pri čemer se plačilo za polnitev Predplačniškega računa izvede s plačilno kartico in bremeni neposredno imetnika te plačilne kartice.
e) Plačilna kartica: je plačilna kartica, ki je navedena na seznamu plačilnih kartic ob izbiri plačila.
f) Uporabnik: je imetnik Plačilne kartice, ki uporablja Storitev. Uporabnik ni nujno tudi sam imetnik Predplačniškega računa, temveč lahko z uporabo Storitve napolni Dobroimetje na Predplačniškem računu kateregakoli drugega uporabnika predplačniških storitev.
g) Dobroimetje: je pozitivno stanje na Predplačniškem računu, ki je pogoj za uporabo predplačniških storitev. Glede načina in pogojev koriščenja dobroimetja se uporabljajo določila Posebnih pogojev.
h) Predplačniški račun: je račun, na katerega Uporabnik naloži dobroimetje. S Predplačniškim računom je povezana klicna številka uporabnika Predplačniških storitev.
i) Avtorizacija: je odobritev plačila s plačilno kartico s strani Banke.
j) Banka: je v smislu teh Splošnih pogojev tista banka, s katero A1 sklene pogodbo o načinu plačila blaga in storitev s plačilnimi karticami preko interneta, ki ureja medsebojne pravice in obveznosti pogodbenih strank pri delovanju elektronske trgovine, razen če iz posamezne določbe teh Splošnih pogojev ne izhaja drugače.
II. Postopek uporabe Storitve
II./1. Polnjenje Predplačniškega računa s Plačilno kartico obsega pet korakov:
1. Korak: Uporabnik vpiše telefonsko številko uporabnika predplačniških storitev, katerega Dobroimetje na Predplačniškem računu želi napolniti z uporabo Storitve in ponovi izbiro, ter izbere znesek polnjenja. Hkrati mora Uporabnik tudi odkljukati možnost, da se strinja s temi Splošnimi pogoji.
2. Korak: Korak: Uporabnik vpiše svoje ime in priimek ter izbere možnost ali bo nakup opravil kot pravna ali fizična oseba in temu ustrezno izpolni potrebne podatke, ki mu omogočajo nadaljevanje procesa nakupa. Vsa polja so obvezna.
3. Korak: Uporabnik izbere način plačila oz. plačilno sredstvo in vpiše podatke, potrebne za Avtorizacijo nakupa: številka Plačilne kartice, datum veljavnosti in CVV/CVC kodo. Uporabnik lahko na tej stopnji spremeni ime in priimek, ki mora sovpadati z imenom in priimkom navedenim na izbrani Plačilni kartici.
4. Korak: Uporabniku se izpišejo vsi podatki, ki jih je predhodno navedel v korakih 1 do 3 in možnost, s katero potrdi nakup. Po uspešno opravljeni Avtorizaciji s strani Banke se bo Dobroimetje na Predplačniškem računu povečalo za znesek polnjenja.
5. Korak: Uporabniki, ki so fizične osebe imajo možnost, da račun natisnejo s klikom na gumb 'Natisni' ali 'Shrani račun', v vsakem primeru pa Uporabnik račun prejme tudi po elektronski pošti. Uporabniki, ki so pravne osebe, bodo v skladu z veljavnim Zakonom o davku na dodano vrednost račun prejele v pisni obliki po pošti najkasneje v roku 8 (osmih) dni po opravljenem nakupu. Uporabniki, ki so fizične osebe, lahko zahtevajo prejem računa v pisni obliki po pošti na podlagi pisne zahteve v roku 8 (osmih) dni od datuma opravljene Storitve.
II./2. Šteje se, da je Uporabnikovo naročilo sprejeto s strani A1 d.d s trenutkom uspešno opravljene Avtorizacije plačila.
II./3. Po uspešno opravljeni Storitvi odstop od Storitve in/ali njen preklic in/ali vrnitev vplačanega zneska niso več mogoči, prav tako ni mogoč prenos vplačanega zneska z enega na drugi Predplačniški račun.
III. Omejitve uporabe Storitve
III./1. Posamezni Uporabnik lahko v istem dnevu z ene Plačilne kartice prenese na enega ali več predplačniških računov skupno največ 125,19 EUR. Najvišji dovoljeni znesek Dobroimetja na posameznem Predplačniškem računu znaša 200 EUR. A1 ima pravico, da zavrne vsako plačilo, s katerim Uporabnik preseže v tem členu določene zneske.
III./2. Uporabnik ima možnost, da Dobroimetje napolni z zneski, ki so določeni na spletni strani in v navodilih. Na spletni strani so določeni tudi dodatni stroški, ki bremenijo Uporabnika v primeru uporabe storitve, davki, druge dajatve, ki jih je dolžan plačati uporabnik ter valuta, v kateri se obračunava storitev.
IV. Varnost plačevanja in delovanja Storitve:
IV./1. Storitev deluje ob upoštevanju standarda 3D Secure CAP in deluje s pomočjo programov avtentikacije, MasterCardovega SecureCode™ in Verified by Visa™ Vise International. Obenem podpira vse doslej uveljavljene varnostne mehanizme, kot npr. CVC in CVV kodo, ki se v obliki trimestne številke nahaja na podpisnem traku na hrbtni strani plačilne kartice. Poleg statičnih oziroma osnovnih elementov zaščite (številka kartice, datum veljavnosti, klasična avtorizacija) uvaja tudi dinamično preverjanje avtentičnosti vseh udeležencev v procesu spletnega nakupa (imetnika plačilne kartice, prodajnega mesta in banke). V primeru neizpolnitve obveznih vnosnih polj sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred zaključkom plačila.
V. Reševanje reklamacij in podajanje informacij
V./1. Reklamacije v zvezi s Storitvijo obravnava naročniška služba A1. Reklamacija mora biti pisno sporočena najkasneje v roku 15 dni od datuma opravljene Storitve v pisni obliki na naslov: A1 Slovenija, d.d., Naročniška služba, Ameriška ulica 4, Ljubljana.
VI. Pravice in obveznosti A1
VI./1. A1 si po svojih najboljših močeh prizadeva za čim bolj nemoteno delovanje spletne strani in/ali Storitve, vendar ne odgovarja za kakršnekoli posledice delnega ali popolnega izpada in za kakršnokoli prekinitev ali motnjo pri dostopu do spletne strani in/ali uporabi Storitve, ki niso nastale kot posledica A1 namernega ravnanja ali hude malomarnosti.
VI./2. A1 sme brez predhodnega obvestila prekiniti delovanje spletne strani in uporabo Storitve, če je to potrebno zaradi izvajanja postopkov vzdrževanja in/ali kakršnihkoli drugih tehničnih razlogov.
VI./3. A1 si po svojih najboljših močeh prizadeva za preprečitev nedovoljenih dostopov do spletne strani in/ali nedovoljene uporabe Storitve in/ali kakršnihkoli drugih zlorab pri dostopu do spletne strani oz. uporabi Storitve s strani Uporabnikov ali katerihkoli drugih oseb, vendar ne odgovarja za kakršnekoli posledice, ki bi Uporabnikom ali komurkoli tretjemu nastale zaradi takšnih nedovoljenih dostopov in/ali nedovoljene uporabe in/ali kakršnihkoli drugih zlorab pri dostopu do spletne strani oz. uporabi Storitve, ki niso nastale kot posledica namernega ravnanja ali hude malomarnosti. A1 ima pravico, da v primeru nedovoljenih dostopov do spletne strani in/ali nedovoljene uporabe Storitve in/ali kakršnihkoli drugih zlorab pri dostopu do spletne strani oz. uporabi Storitve s strani Uporabnikov ali katerihkoli drugih oseb izvede vse ukrepe in druga dejanja, ki jih v skladu s svojo lastno poslovno presojo šteje za potrebne zaradi varstva svojih pravic in interesov in/ali zaradi varstva pravic in interesov Uporabnikov in/ali zaradi varstva pravic in interesov katerihkoli drugih oseb.
VI./4. A1 si po svojih najboljših močeh prizadeva za varen način prenosa zaupnih podatkov preko spletne aplikacije, za varno hranjenje podatkov in zaščito podatkov pred nepooblaščenimi dostopi, zlorabami, izgubami in spremembami, vendar ne odgovarja za kakršnekoli posledice, ki bi Uporabnikom ali komurkoli tretjemu nastale zaradi nepooblaščenega dostopa do zaupnih podatkov oz. zlorabe zaupnih podatkov oz. izgube ali spremembe podatkov, ki niso nastale kot posledica A1 namernega ravnanja ali hude malomarnosti.
VI./5. A1 ima pravico, da pred odobritvijo uporabe Storitve Uporabniku, preveri vse podatke o Uporabniku (imetniku kartice), njegovo plačilno sposobnost in podatke o veljavnosti kartice. A1 ima nadalje pravico, da preveri tudi vse podatke o uporabniku predplačniških storitev, katerega dobroimetje na Predplačniškem računu se polni z uporabo storitve, če Uporabnik (imetnik kartice) in uporabnik predplačniških storitev nista ena in ista oseba. A1 ima pravico, da zavrne uporabo Storitve, če ugotovi, da katerikoli podatek, ki ga je Uporabnik navedel v naročilnici na spletni strani, ni pravilen oz. ni popoln oz. ni resničen.
VII. Pravice in obveznosti Uporabnika
VII./1. Uporabnik je dolžan pred uporabo spletne strani in Storitve pazljivo prebrati te Splošne pogoje ter potrditi, da se z njimi strinja. V primeru, da se Uporabnik ne strinja s temi Splošnimi pogoji, Storitve ne more uporabljati. Za Uporabnika, ki potrdi, da se strinja s temi Splošnimi pogoji in ki uporablja spletno stran in Storitev se šteje, da se strinja tudi s Posebnimi pogoji in Posebnimi pogoji spletne strani.
VII./2. Uporabnik A1 zagotavlja, da so vsi podatki, ki so potrebni za uporabo Storitve in ki jih je dolžan Uporabnik posredovati A1 za izvedbo plačila in odobritev Avtorizacije resnični, pravilni, točni in popolni. V nasprotnem primeru A1 odgovarja za vso povzročeno škodo.
VII./3. Uporabnik A1 zagotavlja, da je/bo sposoben pravočasno poravnati vse svoje plačilne obveznosti z naslova uporabe Storitve. V nasprotnem primeru Uporabnik A1 odgovarja za vso povzročeno škodo.
VII./4. Uporabnik izrecno soglaša, da A1 zbira in obdeluje podatke, katere Uporabnik sporoči A1 v okviru uporabe Storitve in da jih A1 posreduje Banki zaradi Avtorizacije plačila in obdelave podatkov.
"VII./5. Uporabnik A1 izrecno zagotavlja:
• da ne bo zlorabil ali poskusil zlorabiti spletne strani in/ali Storitve in/ali Plačilne kartice,
• da ne bo izvajal ali poskusil izvajati nedovoljenih dostopov do spletne strani,
• da ne bo uporabljal ali poskusil uporabljati spletne strani oz. Storitve na nedovoljen način, v nasprotnem primeru A1 odgovarja za vso povzročeno škodo."
VIII. Razmerje med Splošnimi pogoji, Posebnimi pogoji in Posebnimi pogoji spletne strani
VIII./1. V delih, v katerih so Splošni pogoji eventualno v nasprotju s Posebnimi pogoji in/ali Posebnimi pogoji spletne strani, veljajo Splošni pogoji.
VIII./2. Za vse kar Splošni pogoji ne določajo ali ne določajo drugače, veljajo Posebni pogoji in/ali Posebni pogoji spletne strani, ob smiselnem upoštevanju Splošnih pogojev.
IX. Končne določbe
IX./1. Predmetni Splošni pogoji za uporabo storitve polnjenja Predplačniškega računa s plačilno kartico preko spletne strani A1.si začnejo veljati 20.04.2017.
IX./2. Dodatne informacije v zvezi z uporabo spletne strani in Storitve so Uporabnikom na voljo na telefonski številki 040 40 40 40.