Izkoristite prednosti portala Moj A1

S portalom Moj A1 lahko kar od doma opravite vrsto stvari - od pregledovanja računov in nadzora porabe pa do spreminjanja svojih podatkov in vklapljanja dodatnih storitev!

Z uporabo portala Moj A1 lahko pričnete takoj.

PRIJAVA
Še nimate računa? Registrirajte se.

Spremljanje porabe

  • števci porabljenih minut in poslanih sporočil
  • števci prenosa podatkov doma in v tujini
  • analiza porabe v preteklih obdobjih
  • pregled nad mobilnimi plačili

Menjava paketa

  • zamenjava naročniškega paketa
  • sprememba osebnih podatkov
  • polnjenje predplačniških računov
  • urejanje TV programske sheme

Vklop opcij

  • vklop opcij za zabavo in razvedrilo
  • vklop opcij za dodatne storitve
  • A1 Protekt za boljšo varnost vaših naprav

Plačevanje računov

  • enostavno plačilo računov
  • plačilo z Visa ali Mastercard
  • 12-mesečni arhiv računov
  • urejanje nastavitev prejemanja računov

Cene gostovanja v tujini

  • pregled cen storitev pri tujih operaterjih
  • vklop in izklop opcij za tujino
  • pregled porabe v tujini

Tehnični asistent

  • diagnostično orodje za fiksne storitve
  • celovit servis brez čakanja
  • hitro in enostavno odkrivanje težav v delovanju interneta in televizije
Portal Moj račun ostaja dostopen na povezavi moj.amis.net in je na voljo vsem naročnikom A1, ki uporabljate stare Amis pakete, nespremenjene do 20. 4. 2017.

Mobilna aplikacija Moj A1

Brezplačno si namestite mobilno aplikacijo Moj A1 in enostavno urejajte svoje naročniško razmerje kjerkoli in kadarkoli. Več o aplikaciji

Z njeno pomočjo lahko:

  • Spremljate svojo porabo.
  • Menjate pakete in opcije.
  • Plačujete svoje račune.
  • Preverjate porabo in cene v tujini.

Pogosta vprašanja

Kaj storiti v primeru pozabljenega gesla?

Če ste pozabili uporabniško ime in geslo, si lahko pomagate na strani za pozabljeno geslo. Pred prvo uporabo portala Moj A1 se je potrebno registrirati.

Več Skrij

Kam se lahko obrnem v primeru nedelujočega portala?

V kolikor imate še vedno težave s prijavo ali registracijo, se lahko za pomoč obrnete na našo brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Več Skrij

Kako vem, da sem novo storitev (paket, opcijo) uspešno aktiviral/-a oziroma vklopil/-a?

Ko bo zahteva za vklop nove storitve, kot je na primer opcija, uspešno zaključena, boste prejeli sporočilo SMS .

Več Skrij

Kako upravljam z dvema ali več naročniškimi razmerji?

Če imate pri A1 sklenjeno več kot eno naročniško razmerje, lahko vsa naročniška razmerja upravljate v okviru enega uporabniškega računa.

Več Skrij